Piero Esposito

image-10/13/2014 - 14:53 Piero Esposito joined the School of European Political Economy in September 2014. He has a Ph.D in economics from Sapienza University of Rome. Between 2011 and 2014, he was a post-doctoral researcher at Sant'Anna School of Advanced Studies in Pisa, and researcher at Centro Europa Ricerche (CER) in Rome. Between 2009 and 2010, he was post-doctoral researcher at the Insitute of Economic Studies and Analyses (ISAE, now merged with ISTAT). His research focuses mainly on European economic integration, competitiveness, international trade, and applied econometrics.

CV | Publications